Inauguracja Festiwalu Amerykańskiej Wołowiny "Taste of the Legend"

Opublikowano we wtorek, 19 grudnia 2017 o godzinie 09:41

W dniu 11 grudnia 2017r. odbyła kolacja rozpoczynająca cykl promocji amerykańskiej wołowiny w Polskich restauracjach pod hasłem „Taste of the legend”. Jednocześnie była to inauguracja Festiwalu Amerykańskiej Wołowiny w najlepszych warszawskich Restauracjach www.usbeef.pl .Dystrybutor Mięs Premium na rynku HoReCa firma Elkopol sp. z o.o. współorganizuje promocję razem z US Meat Export Federation.

    Spotkanie miało miejsce w restauracji Hard Rock w centrum Warszawy. Uroczyste otwarcie było niepowtarzalną okazją do spotkania najwybitniejszych Szefów Kuchni w Polsce. Honorowym Gościem był Ambasador Stanów Zjednoczonych, Pan Paul W. Jones, który wygłosił przemowę inaugurującą spotkanie. Swoją obecnością zaszczycili nas także tacy wybitni Szefowie Kuchni jak Pan Adam Chrząstowski, będący właścicielem Restauracji Ed Red w Warszawie oraz Krakowie, Pan Mariusz Jeznach z Restauracji Down Town w Hotelu Intercontinental, Pan Sebastian Kornacki z Restauracji Aviator Club w  Airport Hotel Okęcie, Pan Andrzej Lejman z Restauracji Meza w Hotelu Hilton, Pan Bartłomiej Rogowski z Restauracji Jak Pragnę Wina, Pan Robert Sowa, właściciel Restauracji N31 oraz Z57 oraz Pan Michał Węcławek z Restauracji Warszawski Sznyt. W restauracjach wymienionych wyżej znakomitych szefów kuchni można skosztować dań z amerykańskiej wołowiny wykonanych na bazie autorskich menu mistrzów kuchni.

    Podczas kolacji goście mieli okazję próbować różnorodnych dań z amerykańskiej wołowiny wykonanych przez Szefa Kuchni Rafała Sanetasa. Serwowane były między innymi klasyczne steki z antrykotu z Black Angusa oraz fantazyjne chrupiące tarty z grillowaną wołowiną (wyciętą z elementu chuckroll – tzw. delmonico steak), mini tortille z warzywami i pieczoną wołowiną (wyciętą z elementu chuckroll – tzw. denver steak) czy delikatny, rozpływający się w ustach brisket wołowy w sosie Chipotle BBQ, a także mini szaszłyki, quesadillas oraz fajitas z krzyżową USA. Nie mogło również zabraknąć amerykańskich burgerów. To oczywiście tylko nieliczne pozycje Menu serwowanego podczas tego wyjątkowego wieczoru. Klasyczne menu to idea przyświecająca całej kampanii „keep it real”. Smak amerykańskiej znakomitej wołowiny to uwielbiany przez koneserów na całym świecie „Taste of the legend”, który nie potrzebuje wielu wymyślnych dodatków. W zasadzie dla uzyskania fantastycznego efektu wystarczy tylko sól i pieprz.

    Pod koniec wydarzenia zorganizowana została loteria fantowa z nagrodami. Inauguracja przebiegała w luźnej i pozytywnej atmosferze, a Szefowie Kuchni mogli na chwilę zwolnić przedświąteczne tempo i cieszyć się wspólnym towarzystwem wśród amerykańskiego klimatu.    

    Ideą promocji jest popularyzacja wybitnej amerykańskiej wołowiny, aby na stałe zagościła w kartach menu na kulinarnej mapie Polski.

 

Galeria